torsdag 31 maj 2012

Under en himmel av glas

Författare: Martin Widmark

Genre: Spänning, fantasy
Sidor: 220
Förlag: BonnierCarlsen
Övrigt: Passar åldern 9-12. Ingår i en frstående serie.

Handling: David och Larissa får ett stipendium och ska resa till "North Atlantic Oceanographic Station.
På båten träffar de snälla Rebecka och den mystiske okänsliga Jurij Androkov. En dag följer David och Larissa efter Jurij ner i en ubåt. 407 m under ytan lägger ubåten till mot något. Vad är det som döljer sig under de blågröna vågorna långt ner på botten?
Vad är det som Jurij döljer?

Omdöme: Bra bok, jag har alltid gillat Martin Widmark. Det är väl dock inte den bästa.
Betyg: 7/10


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...