måndag 14 maj 2012

Utmanarfrågor

Jag blev utmanad av en bokbloggare och ska nu hitta på 11 frågor till 11 utmanare.

1. Lånar du mycket böcker?
2. Vilken är din favoritbok?
3. Vad heter boken du läser just nu?
4. Vilken bok är den sämsta boken någonsin?
5. Vem är din favoritförfattare?
6. Läser du någon bokblogg?
7. Finns det någon bok du gärna skulle vilja skriva?
8. Vad med böcker gillar du?
9. Gillar du talböcker?
10. Din topp-10 lista över böcker?
11. Vill du bli författare?

Utmanade: Bokugglan, Matildas Läshörna, Boksaga, Sofies bokblogg, Underbart Bokberoende.
Jag kommer inte utmana 11 personer utan bara 5 men det går bra i alla fall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...