fredag 15 juni 2012

Jenny Jägerfeld

Jenny Jägerfeld föddes 6 april 1974 i Skärbacka utanför Norrköping men bor numera i Stockholm.
Hon har två barn, dykcertefikat och gult bälte i karate. Hon arbetar som psykolog, men har även studerat både filosofi sexologi och litteratur. Jenny har också arbetat som skrivkursledare och skriver krönikor för massa tidningar.

Jenny har jobbat som servitris i Spaninen, liftat genom Kurdistan och rest i buss från Danmark till Indien.

Böcker hon har skrivit som jag har läst:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...