tisdag 19 juni 2012

Lilla Darling

Författare: Johanna Nilsson

Genre: Kärlek, vänskap
Sidor: 215
Förlag: Rabén&Sjögren
Övrigt: Passar åldern 12-15.

Handling: Varje morgon målar Jerry en sorgrand runt sina ögon, svart kajal mot det blå. Det finns de som tror att han är bög för att han sminkar sig, men så är det inte. Han har bara så mycket svartkänslor att han måste visa det svarta.
Förutom lillasystern Annie är Lilla Darling den ända som är viktig för Jerry. Han ser något hos henne som de andra i gänget inte ser.

Omdöme: Jag gillade inte boken jättemycket för den handlar typ inte om något.
Betyg: 6/10


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...