onsdag 11 juli 2012

Bookshelf Tour: Del 3


  • "Min första småkrypsbok" av Anja Baklien - I boken fyller man i om man har hittat djuret/krypet, var och när. Det står även lite fakta om varje djur/kryp. Jag finner den inte jätteintressant, men lite kul att fylla i ändå.
  • "Gömstället" av Mårten Sandén - Den här boken av Petrinideckarna tycker jag om att läsa på sommaren, den är bra.
  • "Dansar Elias? Nej!" av Katarina Kieri - Jag har inte läst den, men det ska jag.
  • "Så länge v i båda andas" av Stephanie Meyer - En av mina favoriter i bokhyllan. Jag är en sådan där Twilight-älskare! Jag har alla filmerna förutom fyran, som jag ska köpa när den kommer ut på DVD, men för att kompensera att jag inte har filmen så har jag boken. En suverän bok!
  • "Trillingarna Svanslös" av Gösta Knutsson - Jag minns inte så mycket mer än att jag gillade den när jag var liten.
  • "Kamelen och TV-kungen" av John-Lennart Linder - Det var väldigt länge sedan jag läste den, men det är lite rolig och spännande.
  • "Vi på Saltkråkan" av Astrid Lindgren - Jag älskar alla Astrid Lindgrens böcker om Saltkråkan, de är roliga att läsa.
  • "Alla vi barn i Bullerbyn" av Astrid Lindgren - Jag gillar inte böckerna om barnen i Bullerbyn så värst mycket längre, men jag gjorde det när jag var yngre.
  • "Karlsson på taket smyger igen" av Astrid Lindgrenm - Jag tycker faktiskt att den är lite rolig att läsa ibland då och då...
  • "Pysen" av Edith Unnerstad - Jag gillade historierna om den busiga och påhittiga Pysen och hans lillsyster Lilla O. Doch vet jag inte om jag gör det längre.
  • "Hannah Montana - Ska vi slå vad?" - När jag var yngre hade jag en period då jag älskade Hannah Montana och därför köpte jag den här boken. Nu för tiden är jag inte så förtjust i henne eller böckerna.
  • "Galoppmysteriet" av Martin Widmark - Jag hade två exemplar förut, men jag gav bort det ena så nu har jag bara ett.
  • "Sveriges läskigaste spökhistorier" av Dan Höjer - De är inte jätteläskiga, men kul att läsa ibland.
  • "En ettas dagbok" av Viveca Lärn - Det var länge sedan jag läste den och jag kommer inte riktigt ihåg vad jag tyckte om den.
  • "Kaspar, Atom-Ragnar och snömannen" av Mikael Engström - En rolig historia om att tro på snömannen eller inte.
  • "Kalle Blomqvist och Rasmus" av Astrid Lindgren - Den är väl bra...
  • "Vår Madicken" av Astrid Lindgren - Jag minns att jag gillade att läsa första sidan i den här boken, jag läste den om och om igen. Haha! Vad tokig man var när man var liten...
  • "Alice i Underlandet" av Lewis Carroll - Jag har faktiskt inte läst den, mendet har jag tänkt att jag ska.
  • "Min skattkammare - I myternas värld" av Sonja Hulth - Jag kommer inte ihåg något av den.
  • "Min kattunge" - En bok om hur man tar hand om in katt under födelse, hemkomst, uppväxt m.m.
  • "Korvmåndag och Skärtorsdag" av Marie Bosson - En bok om svenska traditioner, inte så kul.
Del 4 kanske kommer idag eller någon gång i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...