torsdag 12 juli 2012

Bookshelf Tour: Del 4

Nu kommer fjärde och sista delen av min Bookshelf Tour.


  • "Tunnlar" av Roderick Gordon & Brian Williams - En av mina favoritböcker, gäller hela serien. Dock lite sega i början, annars väldigt bra.
  • "Djupare" av Roderick Gordon & Brian Williams - Fortsättningen på Tunnlar, lika spännande. Äventyret i underjorden fortsätter.
  • "Fritt fall" av Roderick Gordon & Brian Williams - Min favoritbok i serien. Hiastorien är så speciell.
  • "Stora muminboken" av Tove Jansson - En bok som handlar om familjen mumin, jag gillade den mycket när jag var liten.
  • "Betongrosorna och det hemliga märket" av Olov Svedelid - Jag har inte läst den, men ska.
Det var hela min bokhylla...


7 kommentarer:

  1. Du har inte missat att del 4 i Tunnlar-serien är ute va? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte missat direkt, men inte köpt den än. Jag skulle såå gärna vilja ha den:)
      Den heter väl Spiral? ;)

      Radera
    2. Nope, har glömt men den hette i alla fall inte så.

      Radera
    3. Ok, jag vet inte riktigt jag heller.

      Radera
  2. Jag hade Tunnlar och Djupare, men vi gav bort dem till Liv eftersom vi hade lite slut på födelsedagspresenter, och det blev ju väldigt lyckat ;)
    Jag har också den muminboken, kan fortfarande börja läsa i den när jag har tråkigt ;I

    SvaraRadera
  3. Smileysen blev fel, rättelse: ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. De böckerna är verkligen bra! :)
      Ja, visst kan man bara sätta sig och läsa igenom den ibland. Jag gillar Skurken i muminhuset och Toffslan och Viffslan, haha!:D

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...