tisdag 31 juli 2012

Day 20: Funniest moment

Omöjligt att svara på! Men jag kan erkänna att i trean, när Hermione slår till Draco på käften och när de är vid staketet vid spökande stugan då Harry kommer i osynligesmanteln och håller på med Draco och hans kompisar, var väldigt roliga. Gud vad jag skrattade då! Sedan är ju även de tillfällena när Fred och George är med väldigt skojiga, särskilt i femman då det händer en sak när professor Umbridge är rektor. Åh, Fred och George, vad skulle serien vara utan er?


1 kommentar:

  1. Ops, hehe! Jag råkade ta bort kommentaren, Mimsan, klumpigt!
    Jaja, jag håller med dig i alla fall;)

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...