måndag 16 juli 2012

Day 5: Sadest moment

OBS! SPOILERVARNING OM DU INTE HAR LÄST SERIEN!

Det är svårt att välja bara en sorglig sak som har hänt i serien. Det får bli tre i stället! Lustigt nog är det bara när fólk dör...


  • När alla höjer sina stavar efter att Dumbledore har dött. Det är så vackert, jag fällde en tår när jag läste det och såg det på film.


  • Sedan också när Sirius dör. Varför, tänkte jag. Varför var han tvungen att dö? Det är så sorgligt.


  • När Dobby dör. Jag blev helt förkrossad. Jag minns särskilt när jag satt i bio-salongen och grät när han dog.
Det finns många fler sorgliga stunder, men jag kan inte ta hur många som helst!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...