söndag 8 juli 2012

Lisa Bjärbo

Lisa Bjärbo föddes 12 maj 1980 och är en svensk författare och illustratör. Hon debuterade 2006 med barnboken Stora syndboken som hon skrev tillsammans med Elin Lindell, och nästa bok Pinsamt! som kom ut 2007. Hennes ungdomsromansdebut Det är så logiskt, alla fattar utom du släpptes i april 2010. Lisa har tidigare arbetat som redaktör på Barnens Bokklubbs medlemstidningar och Kamratposten.


Böcker hon har skrivit som jag har läst är:

  • Allt jag säger är sant (2012)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...