lördag 18 augusti 2012

Just nu... (City of Heavenly Fire och bokbloggstips)

...längtar jag något ofattbart efter att City of Heavenly Fire ska släppas 2013. Jag har ju ännu inte läst ut alla böcker i The Mortal Instruments, men det är snart avklarat. Då kommer jag vara galen av entusiasm inför att den nya boken ska släppas! The Mortal Instruments är verkligen något alldeles extra, om du inte har läst serien ska du verkligen göra det!

Sedan får jag ju också säga grattis till Vera, som har startat sin alldeles egna bokblogg. Välkommen till bokbloggsvärlden! Vera är Karins (från Bokgrottan) tvillingsyster. Hennes blogg heter Nightingale och är bra, hittills av det jag läst i alla fall.

2 kommentarer:

  1. Ja, visst är min syster BEGÅVAD ;P Det är jag som lärt henne allt ;)
    Visst är The Mortal Instruments braaaa! Vet du om City of Heavenly Fire är den sista boken eller inte?

    SvaraRadera
  2. Haha, ja, tack vare dig, Karin! ;)
    Ja, jag är helt besatt av serien! Jo, troligtvis är det tyvärr den sista delen, eftersom det sägs att det ska bli sex olika delar, tråkigt nog:(

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...