tisdag 14 augusti 2012

Vilken?

Just nu har jag lite funderingar, och om mina funderingar "slår in" så ställs jag inför ett ultimatum. Eftersom jag har beslutsångest (vilket jag alltid har haft) så kan jag inte bestämma mig och vill därför överlåta beslutet till er (vilket jag ofta väljer att göra, alltså låta någon annan välja åt mig).
Frågan är vilken bokhylla jag ska välja, så nu låter jag er rösta lite och därefter funderar jag om det blir bra, som det troligtvis blir eftersom ni bestämmer!

1:a bokhyllan:


Bilden är på fel håll, hoppas ni ser ändå...
Fortfarande på fel håll...

2:a bokhyllan:


Återigen på fel håll...

Ja, som ni ser, fel håll!










5 kommentarer:

  1. Hmmm...svårt val, och du kan bara ha en? Båda var väldigt fina, men om jag ksa välja en så...den första?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skulle ju kunna ha båda, men det är det att jag inte har så mycket böcker, än. Jag kan inte välja, men jag tror att de första är min favorit, hehe:)

      Radera
  2. Det var svårt, men den första va snyggast!

    SvaraRadera
  3. Glömde logga ut från ditt konto så jag råkade kommentera i ditt namn! OOPS, men den första som sagt :)

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...