tisdag 18 september 2012

Day 2 - A book that you've read more than 3 times

Oj, det finns många svar på den här frågan! Twilight-serien,  Sagan om ringen-serien och Harry Potter-serien har jag läst många gånger.

En stor favorit är Twilight-serien. Jag har sista delen i min bokhylla och den har jag läst sju gånger. De övriga delar i serien har jag läst fyra gånger. Jag vet att det är många som inte gillar böckerna, men jag kan inte förstå varför.

Böckerna är så härliga, jag älskar relationen mellan Bella och Jacob, men jag kan inte förstå att hon valde Edward framför Jacob!






Harry Potter-böckerna kan man lätt förälska sig i, barn som vuxna. Böckerna är tjocka men lättlästa. Det är svårt att beskriva hur mycket jag gillar böckerna. Du kanske har följt mina 30 Days of Harry Potter?

Av alla böckerna i serien så har jag femman, Harry Potter och Fenixorden, i min bokhylla.




En till underbar skapelse, Sagan om ringen-serien! Även den här serien har jag, fast alla böckerna istället för endast en.









OBS! Bilderna är tagna från google!


2 kommentarer:

  1. Sv: Ja fast de måste vara noggranna också! Varför ska man skynda på filmerna om de ändå inte blir bra? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är mycket viktigt! Annars får de ett rejält kok stryk, filmerna måste för allt i världen vara underbara XD

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...