tisdag 11 september 2012

En glad nyhet och ett glatt inlägg!

Jag vet att det här är lite sent, men så får det bli. I torsdags köpte jag...The Hunger Games-filmen!!!! Så i fredags kollade jag på den, även om den skiljer sig lite från boken så var den jättebra! Idag tänkte jag kolla på den igen, nu efter att jag har skrivit klart inlägget, och extramaterialet.


För tillfället är jag sugen på att se Snow White and the Huntsman, Breaking Dawn part 2 och Abduction. Men snart är det dags! Vi kommer snart få se det efterlängtade slutet på Twilight-serien. Jag är ett stort Twilight-fan om ni inte redan visste det.
I morgon kommer det en recension på "55 idéer för att snabbt öka trafiken till din sajt. Det är också Skoljogg imorgon, i alla fall för vår skola. Som jag har längtat, jag älskar att springa, så önska mig lycka till (ärligt talat tror jag inte att det är någon större fara, jag brukar komma först av tjejerna i skolan, och ibland kommer jag tvåa/trea (av hela skolan), men det kan nog behövas, vem vet, det kanske går jättedåligt för mig).

NU ÄR DET DAGS FÖR HUNGER GAMES!!!


6 kommentarer:

  1. Älskar verkligen Hungergames både boken och filmen.
    Sv. Har precis läst ut Gorlans ruiner och ska böja på Tankeläsaren precis som du! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, detsamma! :)
      Okey, kul! ;)

      Radera
  2. Älskar Hungergames! Både som film och bok, men mest bok :)
    Det tar en evighet innan andra delen kommer ut som film :(

    SvaraRadera
  3. Jag köpte också Hungergames filmen och tycker att den är riktigt bra. Jag tycker inte att det gör så mycket att den skiljer sig från boken, för jag tycker att det är två olika upplevelser.

    Jag hade skoljogg idag, vi fick springa uppför en (ganska kort men brant) slalombacke. Plus ett elljusspår. Det var helt okej men jobbigt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det har du rätt i! Jag menade inte att någon av de var dålig.
      Kul, hoppas att det gick bra! ;)

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...