måndag 3 september 2012

Hiss och diss!

En helt ny sak på bloggen, med idé från Tuva. Jag kommer då och då hissa och dissa saker som har hänt i bokbloggsvärlden.

HISS!
1. Jag vill hissa många saker, men främst alla bokbloggar och bokbloggare, det är så trevligt att kunna dela sitt intresse med andra som också har det intresset. Jag vill också hissa:
2. Min stora måste-läsa-bokhög. Det är trevligt att ha en hög med böcker som väntar på att bli lästa. Då har jag något att se fram emot!


DISS!
Nu kommer vi till den mindre trevliga delen då jag måste dissa något, och för tillfället har jag tyvärr hjärnsläpp hur nu det kommer sig. Men jag dissar att jag inte har haft så mycket tid till att läsa och blogga på sistone, på grund av att skolan har börjat och att jag har haft otroligt mycket att göra. Jag hoppas att jag läser i fatt min försummade läsning denna månad.


1 kommentar:

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...