söndag 2 september 2012

Månadssammanfattning: Augusti 2012

Lästa böcker:
Antikvariat Blå Spegeln (kommer recension)
Att kyssa eller inte kyssa Jake Matthews (kommer recension)
Puman (kommer recension)
Harry Potter och hemligheternas kammare (kommer recension)
Sommar för evigt
Mitt klimatkatastrofala liv
Box 101
City of Bones
Delirium
Harry Potter och fången från Azkaban
City of Ashes

Antal lästa böcker: 11 (bottenrekord, det får bli mer nästa månad)

Recensioner: 5 (det var också riktigt dåligt, men dem titlar med texten "kommer recension" kommer det komma en recension om snart, de är i princip färdiga och väntar på att få bli publicerade)


Antal omlästa böcker: 5 (det var inte heller bra, men även det får bli bättre till nästa månad)


Böcker på svenska: 9


Böcker på engelska: 2


Antal lästa sidor: 3896 st


Bästa bok: Harry Potter är ju aldrig fel, Sommar för evigt var också väldigt bra, men om man inte ska räkna omläsningar så försvinner Harry Potter. Jag tror att den här månadens höjdpunkt blir City of Bones, City of Ashes och Delirium.


Sämsta bok: Antikvariat Blå Spegeln läste jag mest för att gå igenom min bokhylla och den är riktad till yngre barn, så det blir den.


Mål till nästa månad: Till nästa månad ska jag försöka läsa lite mer böcker, för den här månaden har det inte gått så bra den här månaden. Jag ska också läsa lite mer engelska böcker och ta itu med min stora måste-läsa-bokhög.



2 kommentarer:

  1. Jag tycker att du har läst ganska mycket böcker, de flesta är ju jättetjocka och några är t.o.m på engelska :)

    SvaraRadera
  2. Oj, två engelska böcker! Det skulle inte jag orka läsa på en månad ;)

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...