fredag 7 september 2012

Min inte-längre-så-stora-måste-läsa-bokhög

Som rubriken avslöjar så handlar detta om min måste-läsa-bokhög, som inte är så stor längre. Jag tänkte berätta lite om vilka böcker som ligger på tur i bokhögen. I morgon tänkte jag också uppdatera min läslista, vilka jag lästa och lite sådant.


Nu återstår bara dessa sex (6) böcker, av de jag har hemma, jag har även beställt massa böcker från biblioteket. 



Böckerna kommer läsas i följande ordning:

  1. De Utvalda: Tankeläsaren - av Kristin Cashore
  2. Bläckhjärta - Cornelia Funke
  3. Tystnad Tagning - Michelle Magorian
  4. Min pappa är snäll och min mamma är utlänning - Emmy Abrahamsson
  5. Fyrtornet i Son-Li - Martin Stenmark
  6. Isabellas hemligheter - Isabella Löwengrip


2 kommentarer:

  1. Åh, Bläckhjärta är helt underbar! Jag har den och Bläckmagi (andra boken i Bläck - trilogin) hemma och de är superbra. Jag måste läsa om dem och läsa sista boken också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag har hört mycket bra om de böckerna :)

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...