söndag 7 oktober 2012

Bokmässan: Månpockets Pocketrace #1

Jag tänkte skriva om ALLA böckerna vi vann i Månpockets Pocketrace på Bokmässan. Vi vann totalt 58 böcker, men vissa blev det flera exemplar av. Eftersom det blev så många böcker tänker jag dela in det i 4 olika delar och idag är det första delen.

  • Jonnas bok - Katerina Janouch (2 ex)
  • Korparna - Tomas Bannerhed (1 ex)
  • Isak och Billy - Kristoffer Folkhammar (1 ex)
  • Box 101 - Andy Mulligan (1 ex)
  • Från de döda - Mark Billingham (1 ex)
  • Från andra sidan graven - Simon Beckett (1 ex)
  • En osynlig - Pontus Ljunghill (1 ex)
  • Kär i kärleken - Lina Forss ( 1 ex)
  • Busters öron - Maria Ernestam (2 ex)
  • Artighetsreglerna - Amor Towles ( 1 ex)
  • Evig natt - Michelle Paver (2 ex)
  • I de lugnaste vatten - Viveca Sten (2 ex)
  • Gå din väg men stanna - Johanna Nilsson (2 ex)
  • Axolotl Roadkill - Helene Hegemann (2 ex)
Jag gjorde ett collage på PicMonkey men av någon anledning vill datorn inte spara collaget...

4 kommentarer:

  1. Wow, vad många och det är bara första delen.
    Min dator krånglade förrut så jag kunde inte titta på inlägget, men nu har jag snott mina föräldras dator. Hehe.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, totalt är det 58 st! :)

      Radera
  2. Jag är fortfarande avundsjuk på dig, det vet du va?

    Sv: Vad bra, för jag tycker VERKLIGEN du ska göra det ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja, det vet jag! ;)
      Jag tror jag ska göra det så fort jag kan, men det kan nog ta ett tag...:)

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...