torsdag 11 oktober 2012

Bokmässan: Månpockets Pocketrace #2

Del två om alla böckerrna från Månpockets Pocketrace. Totalt vann vi 58 böcker, men vissa av böckerna blev det flera exemplar av.

  • Sommarhuset - Anna Fredriksson (1 ex)
  • Getingsommar - Denise Mina (1 ex)
  • Sfinx - Christine Falkenland (2 ex)
  • Inkräktaren - Håkan Östlundh (1 ex)
  • Blot - Håkan Östlundh (1 ex)
  • Allt är i rörelse - Ulf Lindell (1 ex)
  • Pojkarna - Jessica Schiefauer (2 ex)
  • Den sista vintern - Åke Edwardson (1 ex)
  • Sunset Park - Paul Auster (3 ex)
  • Vampyrens märke - P. C. Cats & Kristin Cast (1 ex)
  • Svart ängel - P. C. Cast & Kristin Cast (1 ex)
  • Frestad - P. C. Cast & Kristin Cast (1 ex)
  • Bränd - P. C. Cast & Kristin Cast
Det var allt för den här gången...

2 kommentarer:

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...