söndag 7 oktober 2012

Ett litet och snabbt påminnelse-inlägg!

Glöm inte att anmäla dig till Månadens tävling! Den här månaden kan du vinna "Fatta eld" (andra delen i Hungerspels-trilogin) av Suzanne Collins. Du kan anmäla dig lika väl i detta inlägg som i det första (om tävlingen). För att vara med och tävla ska du:

  • Kommentera inlägget och säga att du är med.
  • I kommentaren måste du även skriva din mejladress. Du behöver INTE ha någon blogg.
  • Du kan skriva om en favoritkarraktär och varför du gillar honom/henne, om du gör det får du en extra lott!
  • Om du har en blogg, skriv ett inlägg om min tävling så får du ännu en lott! Förmedla budskapet så att fler kan vara med i tävlingen!


Tävlingen startade den 1:a oktober och avslutas den 31:a oktober kl. 23:59. Dagen efter kommer jag att dra vinnaren och presentera den här på bloggen. Observera att om vinnaren inte svarar inom en vecka drar jag en ny vinnare! Så jag säger bara: LYCKA TILL!

Egentligen redigerade jag en bild som jag tänkte skulle sitta i den högra spalten på bloggen och att om man klickade på den kom man till tävlingen, men av någon anledning ville bilden inte sparas... Jag får fixa det senare.

2 kommentarer:

  1. Jag har ju redan läst Fatta eld, så den här månadens tävling är jag inte med i.
    Men nästa månad om det är en bra bok så är jag med.

    Har skrivit om tävlingen på bloggen, får hoppas att du får lite reklam på så sett.

    SvaraRadera
  2. Så, nu anmäler jag mig! (Uppenbarligen.)
    Mejladress: Den har du redan, men varför inte skriva den ändå? mimmi.jacobsson@hotmail.com
    Jag har ju typ hundra favoritkaraktärer! (Alla dessa killar jag går och blir kär i) Du kan inte bara tvinga mig att välja!
    Men men... Det får bli Finnick ;) Jag blev inte jätteförtjust i varken Peeta eller Gale, men Finnick fastnade jag för nästan direkt. Han är så snäll mot alla! Och han är så bra med Annie!

    Har även skrivit om tävlingen: http://minbokkista.blogspot.se/2012/10/tavling-men-fortfarande-inte-hos-mig.html

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...