onsdag 10 oktober 2012

Harry Potter har namnsdag!

Om ni inte redan visste det så har Harry namnsdag idag, grattis Harry! När jag såg/hörde det så tänkte jag genast på Harry Potter (vem skulle inte göra det?). Jag tror att jag ska kolla på lite Harry Potter filmer just för att förhöja känslan lite. Harry Potter är en av de mest underbara serier som skrivits, någonsin. Om du inte redan har läst serien så måste du göra det! Och om du tycker att den är för svårläst vill jag försäkra dig om att det faktiskt inte är så, det är bara du som inbillar dig!
Lite bilder för att hedra Harry Potter!:




 







4 kommentarer:

  1. haha tänkte också på Harry Potter när jag såg att han hade namnsdag idag :)

    SvaraRadera
  2. HARRY POTTER ÄR BÄST! :D Stort grattis till honom <3 :)

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...