lördag 27 oktober 2012

Höstlov & Månadens tävling!

Ja, dags för en veckas ledighet. Underbart, tycker jag! Jag ska se till att umgås och hitta på roliga saker med mina kompisar och, förstås, ägna mycket tid åt att läsa nu när det äntligen är paus på skolarbetet. De senaste veckorna har det varit ganska mycket i skolan, matteprov hit och historieprov dit, så nu tycker jag att jag är förtjänt av ett litet lov.
Det kommer antagligen komma väldigt många recensioner under lovet, (inte bara får vi hoppas) fast det har det ju redan gjort.

Igår var bokbussen i vår skola och jag lånade:
  • The Vampire Diaries: Vreden & Återkomsten av L.J Smith
  • Glashuset av Rachel Caine
  • Törst av Richelle Mead
  • Hitta Violet Park av Jenny Valentine
  • Demonprinsessan av Peter Bergting
De tre första böckerna är vampyrböcker, känner att det blev ganska många vampyrböcker för tillfället, jag läser ju House of Night-serien sokm också handlar om vampyrer.

Jag tänkte eventuellt byta design eftersom det inte passar så bra med årstiden längre, det kanske inte blir idag men det ska i alla fall göras under lovet!

Ännu en påminnelse om Månadens tävling som avslutas på onsdag:
Den här månaden tävlar du om boken "Fatta eld" av Suzanne Collins, som är andra delen i Hunger Games. För att vara med och tävla ska du:
  • Kommentera inlägget och säga att du är med.
  • I kommentaren måste du även skriva din mejladress. Du behöver INTE ha någon blogg.
  • Du kan även skriva om en favoritkarraktär och varför du gillar honom/henne, om du gör det får du en extra lott!
  • Om du har en blogg, skriv ett inlägg om min tävling så får du en till extra lott! Du behöver dock inte göra det då det är frivilligt.

Denna tävling startade den 1:a oktober och avslutas den 31:a oktober kl. 23:59. Dagen efter kommer jag dra vinnaren och presentera den här på bloggen. Observera att om vinnaren inte svarar inom en vecka drar jag en annan vinnare! Så jag säger bara: LYCKA TILL!

2 kommentarer:

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...