lördag 13 oktober 2012

I min brevlåda #4

Den här veckan har jag fått några recex från olika förlag. Totalt fick jag 8 böcker.

Från Månpocket fick jag:
  • De Utvalda: Tankeläsaren - Kristin Cashore (Jag har egentligen redan läst den boken men det blev något fel och därför fick jag den)
  • Sveket - P.C Cast & Kristin Cast
  • Jagad - P.C Cast & Kristin Cast
  • Uppvaknandet - P.C Cast & Kristin Cast

Från Semic fick jag:
  • De Utvalda: Monstrets dotter - Kristin Cashore
  • Rubinernas bok - John Stephens (Det är andra boken i en serie, den första, Smaragdernas bok, fick jag när jag fyllde år)

Från Bonnier Carlsen fick jag:
  • Rubinröd - Kerstin Gier
  • Personer du kanske känner - Jay Asher & Carolyn Mackler

Det var alla recexen!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jadu, den frågan ställer jag mig ofta. Innan bokmässan mailade jag väldigt många förlag och ingen av dem svarade (såhär i efterhand inser jag att det var för att de hade fullt med bokmässan) och då mailade jag ännu fler förlag men nu svarar alla på samma ång ;)

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...