torsdag 18 oktober 2012

Utmaning: Jag har...

Bokugglan har hittat på en liten utmaning som verkade rolig så därför gör jag nu den, även för att jag älskar utmaningar. Man ska alltså kryssa i det som har hänt dig.

Jag har...
() Ljugit i en recension för jag vet att förlaget/författaren läser recensionen.

Varför skulle jag göra det? Recenserar man en bok så ska man ju skriva vad man själv tycker om den. Och förlaget och författaren vet ju mer vilka sorts böcker folk vill läsa och får tips utifrån vad jag som recenserar boken tycker.
(x) Fått recensionsexemplar.
Ja, ganska många, men bara böcker jag har bett om hittills.
() och inte skrivit om boken på bloggen.
Jag skriver om alla recensionsex jag får, man kan ju inte bara strunta i det...
(/) Sagt att jag inte har läst en bok jag har läst.
Jag har inget minne av att jag har gjort det, om så är så var det antagligen inte meningen.
(/) Sagt att jag har läst en bok, jag egentligen inte läst.
Samma som ovanstående, inte med mening i alla fall...
(x) Tjänat något på min blogg.
Ja, en liten summa pengar och även lite böcker om det nu räknas.
() Har fått elaka kommentarer.
Nej, inte med så snälla läsare som jag har ;)
(x) Blivit stressad av att blogga.
Någon gång har jag väl tyckt att det har blivit lite stressigt, men vanligtvis är det bara roligt! :)
() Tänkt sluta blogga.
Nej! Aldrig i livet!!!
(x) Hållit det hemligt att jag har en blogg.
Ja, i början visste inte mina klasskamrater om det, men nu gör typ alla det! :)
(x) Gjort saker IRL som jag inte hade fått göra utan bloggen.
Bokmässan och träffat andra bokbloggare ,och fått recensionsex också.
(x) Haft andra bloggar.
Ja, några har jag haft innan denna.
(x) Gjort min design på bloggen själv.
Ja, aldrig att jag skulle låta någon annan göra det! Det är ju så roligt! ;)
(x) Betalat för något till bloggen.
Ähum, böcker kanske?...
() Läst en speciell bok bara för bloggens skull.
Nej, jag läser bara det jag vill läsa.
(x) Träffat en annan bokbloggare.
Ja, på bokmässan träffade jag många andra härliga bokbloggare! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...