fredag 2 november 2012

Ett snabbt och kortfattat inlägg om designen och header

Som ni säkert ser när ni kommer till min blogg är att jag har ändrat designen på bloggen. Jag skrev i mitt Höstlovs-inlägg att jag skulle byta design och header på bloggen. Det kommer jag att göra beroende på årstid, jag vill gärna att bloggen ska vara "årstidsanpassad", d.v.s att bloggen ska vara lite höstig på hösten och vintrig på vintern. Så jag kommer antagligen byta igen när det blir vinter.
Än har jag inte hunnit göra headern, men det kommer jag troligtvis göra imorgon eller på söndag. Vad tycker ni om designen?



6 kommentarer:

  1. Gillar den här mycket mer än den äldre :) Mer lättläst nu tycker jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag tycker detsamma! ;)

      Radera
  2. Jag gillar båda lika mycket och kan inte riktigt bestämma mig, men jag håller med Anna, den nya är mer lättläst :)

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...