söndag 11 november 2012

Ett väldigt obokigt inlägg!

Det här blir väl vad man kan kalla ett väldigt obokigt inlägg som handlar om lite allt möjligt (lite dagboksaktigt kanske?).
Eftersom att det är fars dag idag så vill jag passa på att säga "Grattis på fars dag" till alla pappor (mest till min egen ;)). Så nu säger jag det (*både säger och skriver det*) "Grattis på fars dag"!
Idag har jag umgåtts lite med en kompis och vi sköt lite pilbåge (som är en av mina favoritsysselsättningar, förutom att läsa böcker). Hon var så duktig så och gjorde stora framsteg. Från början kunde hon inte skjuta iväg pilen (hon bara tapppade den hela tiden, den kom liksom aldrig framåt), men till slut kunde hon skjuta ca 10 meter! Bra kämpat :)
Nu tänkte jag gå ut i höst/vintermörkret och visa min familj (okej, bara mamma och pappa) när jag skjuter pilbåge.
  Förresten, som ni kanske har märkt så går det lite trögt med läsningen just nu, jag gillar verkligen inte "Boken om Joe", den är så trög så att det inte är sant. Men läsas ut ska den, jag hatar (fullständigt hatar!) att ge upp en bok.


Dagen till ära tänker jag också bjuda på en av mina favoritlåtar, Decode av Paramore:
Enjoy!



5 kommentarer:

  1. jag är fortfarande jättedålig på pilbåge! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nejdå, du är ju jättebra! ;)

      Radera
  2. Åhhh, den här låten är asbra!

    SvaraRadera
  3. Gillar den här låten jättemycket! :)
    Roligt att du också gillar den!

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...