lördag 3 november 2012

Månadssammanfattning: Oktober 2012

Lästa böcker:
Den gröna cirkeln
Erebos
Det fattas en tärning
I taket lyser stjärnorna
Sjutton år och skitsnygg
Istället för att bara skrika
Sanningen om Alice
Personer du kanske känner
Rubinröd
De Utvalda: Monstrets dotter
Vampyrens märke
Rubinernas bok (recension kommer)

Antal lästa böcker: 12

Recenserade: 9

Antal omlästa böcker: 0

Böcker på svenska: 12

Böcker på engelska: 0 (Det blir det förhoppningsvis inte upprepat nästa månad)

Antal lästa sidor: 3992

Bästa bok: Den gröna cirkeln, Erebos, Sanningen om Alice, De Utvalda: Monstrets dotter, Vampyrens märke och Rubinernas bok. Ja, de flesta böckerna jag läste den här månaden var väldigt bra!

Sämsta bok: Sjutton år och skitsnygg.

Mål till nästa månad: Läsa mina recex och min bokhög från bokbussen. Och så måste jag läsa lite mer engelska böcker.


3 kommentarer:

  1. Vilka bra böcker du har läst. Måste bara säga att Monstrets dotter & Vampyrens märke äger. Har även köpt Rubinernas bok. Har du tänkt läsa fortsättningen av Vampyrens märke? Jag är på bok 8 :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag läste många bra böcker denna månaden! Monstrets dotter är avsevärt bättre än Tankeläsaren som jag inte blev särskilt förtjust i. Jag har Smaragdernas bok och Rubinernas bok hemma och ska köpa den tredje när den kommer ut. Ja, jag ska börja läsa fyran, Svart ängel, nu ;D

      Radera
    2. Okej, har läst ut 9 :)

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...