onsdag 21 november 2012

Vad jag hann läsa utav min Höstlovsläsnings-hög under höstlovet

I ett inlägg söndagen innan höstlovet skrev jag vilka böcker jag ville hinna läsa under höstlovet. För att vara mer exakt:
Under höstlovet har jag ju såklart planerat att läsa en hel del, men även att umgås mycket med mina vänner, gå på bio och sådant.

Ja, så skrev jag! Och sedan skrev jag:


Här är en lista över böckerna jag ska/önskar hinna läsa under lovet:
  • "Vampyrens märke" - P.C Cast & Kristin Cast
  • "Rubinernas bok" - John Stephens
  • "Sveket" - P.C Cast & Kristin Cast
  • "Boken om Joe" - Jonathan Tropper
  • "Utvald" - P.C Cast & Kristin Cast
  • "Dash och Lilys utmaningsbok" - David Levithan & Rachel Cohn
  • "Skriv om och om igen" - Ylva Karlsson & Katarina Kuick 
  • "De Vassa Tändernas Skog" - Carrie Ryan
  • "Himlen börjar här" - Jandy Nelson
  • "Mycket mer än så" - Sarah Dessen
  • "Reckless" - Cornelia Funke
  • "Vampire Diaries: Del 3-4" - L.J Smith
  • "Glashuset" - Rachel Caine
  • "Törst" - Richelle Mead
  • "Hitta Violet Park" - Jenny Valentine
  • "Demonprinsessan" - Peter Bergting
Okej, jag vet att det är väldigt många böcker och att jag inte kommer hinna läsa alla, men jag har aningen mycket att läsa just nu... Men drömma kan man! ;)
Ja, så skrev jag sedan! Nu tänkte jag berätta vilka böcker jag faktiskt har hunnit läsa sedan dess:
  • "Vampyrens märke" - P.C Cast & Kristin Cast
  •  "Rubinernas bok" - John Stephens
  • "Sveket" - P.C Cast & Kristin Cast
  • "Boken om Joe" - Jonathan Tropper
  • "Utvald" - P.C Cast & Kristin Cast
  • "Dash och Lilys utmaningsbok" - David Levithan & Rachel Cohn
  • "Skriv om och om igen" - Ylva Karlsson & Katarina Kuick
  • "De Vassa Tändernas Skog" - Carrie Ryan
  • "Himlen börjar här" - Jandy Nelson
  • "Mycket mer än så" - Sarah Dessen
  • "Reckless" - Cornelia Funke
  • "Vampire Diaries: Del 3-4" - L.J Smith
  • "Glashuset" - Rachel Caine
  • "Törst" - Richelle Mead
  • "Hitta Violet Park" - Jenny Valentine
  • "Demonprinsessan" - Peter Bergting

Ja, några böcker kvar är det ju!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...