söndag 30 december 2012

Affisch! HP & THG

Det här är inte ett inlägg om vad jag fick i julklapp, men det kommer...snart hoppas jag, det här inlägget avslöjar en sak jag fick i julklapp, och det är att jag får välja en affisch på Harry Potter och Hungerspelen (och kanske någon mer?). Men jag har lite svårt att bestämma mig (inget ovanligt!), alla affischer är ju så fina, och vill därför fråga mina kära läsare om råd :)
Vi börjar med Harry Potter! Här är en länk till hemsidan om ni vill kika lite där.
Jag lägger upp det så att ni kan se alla affischer jag är intresserad av och sedan får ni helt enkelt rösta. Jag skriver en siffra under varje bild så att det blir lite lättare att veta vilken ni röstar på. Fast jag kanske inte tar den som vinner röstningen, jag måste ju bestämma det här själv, fast lite hjälp på traven har jag inget emot, nej nej. Här kommer de:


Harry Potter and the Deathly Hallows Posters
1
Min favorit!


 
Harry Potter and the Deathly Hallows Bilder
2


Harry Potter and the Deathly Hallows - Hermione Affischer
3

Harry Potter 7-Part 2 One Sheet Posters
4

Harry Potter and the Deathly Hallows - Part II - Good vs. Evil Bilder
5

Harry Potter and the Deathly Hallows: Part II Affischer
6










Harry Potter och de vises sten Bilder
7












Harry Potter och hemligheternas kammare Posters
8












Harry Potter och Fenixorden Tryckmall
9












Harry Potter och halvblodsprinsen Affischer
10













Det var de jag tyckte bäst om. Så nu får ni rösta på! Jag märkte att det blev lite krångligt med bilderna och jag var tvungen att sätta dem i en lång rad under varandra för att det skulle funka, så detta kommer bli ett väldigt långt inlägg, för jag ska ju ha bilder på Hungerspelen också, hehe. Fast när jag kollade på hemsidan såg jag att det bara var fyra bilder ungefär. Länk till hemsidan! Här kommer bilderna:

Hunger Games-Aim Posters
1
Min favorit!









 
Hunger Games Stadium Affischer
2












Hunger Games-Mockingjay Poster
3
 







 

Hunger Games-Peeta in District 12 Planscher
4


Det var allt! Hoppas att ni kan bestämma er, för det kan inte jag. Men jag har några favoriter...



10 kommentarer:

  1. Vad kul att du får en affish :D
    Jag kan heller inte välja (även om jag inte får någon :()
    Utav HP-affisherna så röstar jag på nr 1.
    Och THG- nr 1 eller nr 3. Tycker att både är snygga :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det tycker jag också :)
      Visst är det svårt, men de du valde är de jag tycker bäst om också, så troligtvis bli det nog de jag väljer, eller jag vet inte, haha! ;)

      Radera
  2. Ettan på båda hade jag valt! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mina favoriter! Visst är de läckra ;D

      Radera
  3. Vet verkligen inte när det gäller HP. Alla är ju så otroligt fina!
    Även THG-affischerna är otroligt fina allihop, men jag väljer nr 1 där :)

    Sv: Jag funderar på det, så någon gång blir det säkert :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller med dig, det är ett svårt beslut. THG är ju lättare eftersom det är ett mindre urval :)

      Hoppas det, för det skulle vara så roligt ;D

      Radera
  4. Mina favoriter är nr1 på båda men många var ju fina :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, verkligen, man kan välja och vraka ;)

      Radera
  5. Ettan av HP helt klart, ascool, dock lite för mörk och sorglig kanske. HP förknippar man ju ändå med mys och glädje =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det har du rätt i. Jag håller med dig i det avseendet, men det är ändå den affisch som är läckrast ;D

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...