måndag 31 december 2012

Imorgon har vi en vinnare...

Ja, det stämmer, imorgon har vi en vinnare till den pågående tävlingen. Och ni som har missat det, den här månaden har du chansen att vinna Evig natt av Michelle Paver, författaren till Vargbröder. Kl. 23:59 i natt avslutas tävlingen och dagen efter drar jag en vinnare. Så nu har ni chansen att anmäla er i sista minuten! Såhär lyder tävlingsreglerna:

  • Kommentera inlägget och säg att du är med.
  • I kommentaren ska du även skriva din mejladress. Du behöver INTE ha någon blogg.
  • I kommentaren ska du skriva om din favoritkaraktär från någon bok du läst, om du gör det får du en extra lott.
  • Om du har en blogg, skriv ett inlägg om tävlingen så får du ännu en lott.
  • Man måste bo inom Sverige för att delta i tävlingen, annars blir fraktkostnaden för hög! Fast om du är villig att betala fraktkostnaden så är det okej, men i så fall ska du också skriva vilket land du bor i.


  • Lycka till allihopa! "May the odds be ever in your favor"!

    1 kommentar:

    Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
    KOMMENTERA!

    Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...