tisdag 25 december 2012

Lite information om nuläget + påminnelse

Imorgon kväll kommer jag berätta om vilka bokrelaterade julklappar jag fick, eftersom jag firade julafton med min mammas sida på julafton och imorgon kommer jag fira med pappas sida. Därför är jag ännu inte helt säker på om jag redan har fått alla bokrelaterade julklappar. Jag hoppas inte det, hehe.
Min julafton har i alla fall varit underbar. Mina två spanska energipiller till kusiner, deras föräldrar och mina morföräldrar var det jag firade jul med på julafton, ja, bortsett från mina föräldrar och bröder då. Jag tänkte, som rubriken redan tillkännager, ge er lite information om nuläget och dels för att jag själv ska få en överblick om vad som händer denna vecka:
MÅNDAG: Julafton tillsammans med mammas sida, hos oss.
TISDAG: Fika hos mormor och morfar tillsammans med mammas sida.
ONSDAG: Jul tillsammans med pappas sida, hos farmor och farfar. Samt på kvällen berätta om mina bokrelaterade klappar jag fick i år.
TORSDAG: Ella kommer! Bokprojekt samt julklappar.
FREDAG: Ella åker hem. Middag hos mormor och morfar tillsammans med mammas sida.
LÖRDAG: ? (Förmodligen slappa, läsa eller umgås)
SÖNDAG: ? (Förmodligen slappa, läsa eller umgås)

Ja, det var väl på ett ungefär det som händer i veckan, i alla fall vad jag vet. Nu kommer vi till påminnelse-biten! Det är nämligen så att det just nu pågår en tävling på bloggen som samtliga av er har märkt, nämligen Månadens tävling. Den här gången kan man vinna "Evig natt" av Michelle Paver, något för er som gillar Michelles tidigare böcker! Och så kommer som vanligt tävlingsinformationen för att få vara med:


  • Kommentera inlägget och säga att du är med.
  • I kommentaren ska du även skriva din mejladress. Du behöver INTE ha någon blogg.
  • I kommentaren kan du välja att skriva om din favoritkaraktär från någon bok du läst, om du gör det får du en extra lott.
  • Om du har en blogg, skriv ett inlägg om tävlingen så får du ännu en lott.
  • Man måste bo inom Sverige för att delta i tävlingen, annars blir fraktkostnaden för hög!

Denna tävling startade den 1:a december och avslutas den 31:a december (nyårsafton) kl 23.59. Dagen efter utser jag vinnaren och presenterar den här på bloggen. Observera att om vinnaren inte svarar inom en vecka drar jag en ny vinnare! Så jag säger bara: LYCKA TILL!

2 kommentarer:

  1. Oj, hela veckan full!

    SV: Jag hade faktistk tänkt göra det lagom till jag fyller i februari.

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...