lördag 1 december 2012

Månadens Tävling - Vinnaren och decembers tävling

Ja, nu är även den andra (2/9) tävlingen avgjord och det är också dags att starta igång decembers tävling, men innan dess måste jag ju presentera vinnaren! Och det är (trumvirvel)...Christina! Grattis, jag har mejlat dig! Och kom ihåg att svara inom en vecka, annars drar jag en ny vinnare!

Här kommer också den nya Månadens Tävling, nämligen decembers:
Den här gången tävlar du om "Evig natt" av Michelle Paver. För att vara med ska du:
  • Kommentera inlägget och säga att du är med.
  • I kommentaren ska du även skriva din mejladress. Du behöver INTE ha någon blogg.
  • I kommentaren ska du skriva om din favoritkaraktär från någon bok du läst, om du gör det får du en extra lott.
  • Om du har en blogg, skriv ett inlägg om tävlingen så får du ännu en lott.
  • Man måste bo inom Sverige för att delta i tävlingen, annars blir fraktkostnaden för hög!

Denna tävling startar NU och avslutas den 31:a december (nyårsafton) kl 23.59. Dagen efter utser jag vinnaren och presenterar den här på bloggen. Observera att om vinnaren inte svarar inom en vecka drar jag en ny vinnare! Så jag säger bara: LYCKA TILL!

6 kommentarer:

  1. Jag är med!
    Min mejl är annaveraragnhild@hotmail.com

    Min absoluta favorit karaktär är Eugene Wrayburn från Vår gemensamme vän, han är så rolig cool och ironisk att man måste gilla honom.

    Ska skriva om tävlingen på min blogg...

    SvaraRadera
  2. Jag är helt klart med!

    En utav mina favorit karaktärer är Alexia i Själlös.
    Hon är så himla rolig och frispråkig att man bara måste skratta!

    Här har jag skrivit om tävlingen:
    http://www.dolasbokblogg.blogspot.se/2012/12/manadens-tavling-hos-alba.html

    SvaraRadera
  3. Jag vill vara med!

    Mejl: ella00@hotmail.com

    En av mina favoritkaraktärer är Emma i serien Trolldomens tre skrifter. jag tycker bara att hon är helt underbar!

    SvaraRadera
  4. Klart man vill vara med!

    bokparadiset[at]hotmail.com

    En ny favorit karaktär är Alexia från själlös, hon är så underbar och bryr sig inte alls om hur man "borde" uppföra sig, hon kläcker ut sig så roliga kommentarer så det finns inte!

    SvaraRadera
  5. Jag är med.

    nfolkving@gmail.com

    Min favoritkaraktär är Mia Thermopolis från The Princess Diaries! Hon är rolig och att läsa om henne får mig på gott humör.

    SvaraRadera
  6. jag är med! ^^

    Mail: clara.hansen@hotmail.se


    Min favoritkaraktär är katniss i hungergames, hon verkar så cool och modig!

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...