tisdag 11 december 2012

Punktebbas julkalender - 11 december

En bok du vill läsa, men inte har
11 december

Tack Ebba för att du tillät oss att skriva mer än en bok, för det skulle jag absolut inte klara!

Cinder vill jag verkligen verkligen läsa, jag löser det problemet genom att önska mig boken julklapp, tillsamman med hundratals andra böcker så risken att jag får just den boken är väldigt liten, men jag får väl säga vilka av böckerna jag prioriterar mest.

Safirblå och Smaragdgrön väntar jag också på att läsa eftersom jag läste Rubinröd för ett tag sedan och älskade den, fast tyvärr har boken inte släppts än.

Starcrossed: Helena vill jag också läsa och äga (precis som all böckerna jag skriver ner) eftersom jag köpte den andra boken i serien, Hades, på bokmässan, och Mimmi: Nej, jag säger fortfarande fel när jag uttalar titeln, men det låter mycket bättre så! Haha!

Nu har jag tyvärr inte tid att skriva mer, fast det är många fler böcker i den här kategorin. Jag skulle kunna hålla på mycket längre, men nu måste jag göra lite läxor, spela gitarr och läsa lite.


4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Haha, ja, vilka problem jag hade! ;)
      Jag minns också att jag snäste till kassörskan: "Får man ingen kasse på det här stället!" Hon blev helt förvirrad den stackarn :)
      Men erkänn att det låter bättre på det sättet jag sa! ;D

      Radera
    2. Haha gamla goda tider det! ;)
      Men när du sa det lät det typ som en sjukdom eller något (Vadå då? Det rimmar ju på AIDS ;))

      Radera
    3. Ja, verkligen underbart!
      Det måste jag faktiskt hålla med om :)

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...