fredag 21 december 2012

Säg inte det här till någon, för det är en hemlighet...

Jag är precis hemkommen (eller precis och precis, jag har hunnit äta) från julavslutningen som var jättemysig. Alla i sexan fick sina betyg också. Nu när jag äntligen är hemma ska jag sätta mig och läsa som jag tyvärr inte har hunnit göra under onsdagen och torsdagen.

Nu kommer vi till själva hemligheten. Jag har en högst viktigt sak att säga. Under jullovet, rättare sagt den 27-28 december, kommer Ella och hälsar på hos mig. Jag längtar riktigt mycket men jag behöver bara stå ut i några dagar till.
Vi har ett hemligt bokprojekt på gång, som ni kommer få veta mer om den 27. Men det är inte bara det, vi ska också byta julklappar, vi kommer ge varandra varsin bok. Roligt! Jag tänkte att det kanske var dags att säga det nu :)

4 kommentarer:

  1. hemligt bokprojekt? Det låter spännande! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst gör det. Men nu får du allt vänta i 4 dagar innan du får reda på vad det är ;)

      Radera
  2. Gud vad roligt! Jag skulle också vilja att någon av mina bokbloggarkompisar bodde nära mig, men tyvärr så bor alla i andra delar av S
    landet typ :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är verkligen tur! Fast i o för sig bor vi inte jättenära varandra, det är några timmars åktid, fast det tar inte riktigt så lång tid som att åka till dig :)

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...