måndag 3 december 2012

Tävlingstips!

Japp, som rubriken avslöjar ska Andrea från Andreas bokblogg ha en tävling! Riktigt roligt! Vinnaren får 200:- på Adlibris för att köpa en valfri bok/böcker så länge det inte är över 200:-!

AVSLUTAD

Klicka här för mer information!
Nellon ska också ha en jultävling där man kan vinna ett bokpaket. Även det är roligt, för vem vill inte ha böcker!?

AVSLUTAD

Klicka här för mer information!
Bella på Bellas bok ska ha en tävling där man kan vinna ett hemligt bokpaket med pocketböcker som avslutas den tredje advent så att det kommer fram innan julafton och blir en liten för tidig julklapp.
AVSLUTAD

Klicka här för mer information!

För att vara med i Bellas tävling måste man också skriva och berätta om sitt bästa julminne, så det gör jag nu!
Det var förra julen och min familj, mormor och morfar och mina kusiner (ett och två år) och deras föräldrar firade jul hemma hos oss. Det var en av de mest underbara jular jag varit med om. Jag hade tänkt på precis alla och ingen blev utan julklapp från mig, inte ens mina katter som fick en massa leksaker som de lekte med för fullt. Jag hade kostat på mig mycket och alla gillade det de fick (det tror jag i alla fall, ingen utryckte sitt missnöje eller ens visade det i ansiktsuttrycket). Den äldsta av kusinerna (två-åringen) gick runt och drog på en leksak hon fick i julklapp. Nämligen en liten räv (har jag för mig att det var) på en liten cykel som satt fast i ett snöre. Den yngsta av kusinerna satt och jollrade i famnen på en av mina bröder. Granen gav ifrån sig ett härligt sken, alla julgranskulor glimmade och stjärnan i topp såg underbar ut. Det doftade jul, apelsiner/clementiner, pepparkaka, knäck och alla möjliga sorters juldofter. Det  är en jul jag aldrig kommer glömma!

Boktjuven har just nu en tävling där två personer kan vinna en valfri bok på adlibris för max 200:-.

AVSLUTAD

Klicka här för mer information!

Andrea på Bokriket ska också ha en tävling!
Klicka här för mer information!

AVSLUTAD

1 kommentar:

  1. Åh vad härligt att pricka så rätt med julklapparna! Kul att du är med och tävlar ^^

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...