tisdag 1 januari 2013

Vem 17 vann?

Ja, vem 17 vann Månadens Tävling? Jo, det är ingen mindre än Dola/Vilma från Dolas Bokblogg. Grattis! Evig natt av Michelle Paver kommrer att skickas till dig inom kort. Det är lite synd, för jag tog kort på när jag drog lotter men de verkar inte vilja laddas upp, nej, inte särskilt sammarbetsvillig, men det får gå i alla fall.
Nu är det dags för nästa Månadens Tävling!

Den här gången tävlar ni om Gå din väg men stanna av Johanna Nilsson. Tävlingsregler:
  1. Kommentera inlägget och säg att du är med.
  2. I kommentaren ska du även skriva din mejladress. Du behöver INTE ha någon blogg.
  3. I kommentaren ska du den här gången skriva om varför just du ska vinna, för att få en extra lott.
  4. Om du har en blogg, skriv ett inlägg om tävlingen så får du ännu en lott.
  5. Man måste bo inom Sverige för att delta i tävlingen, annars blir fraktkostnaden för hög! Fast om du är villig att betala fraktkostnaden så är det okej, men i så fall ska du också skriva vilket land du bor i.

Nästa Tävling har jag tänkt att göra en klurig fråga istället för att man ska skriva om sin favoritkaraktär eller om varför just du ska vinna, det blir mycket roligare.
Tävlingen avslutas den 31:a januari kl.23:59. Vinnaren koras här på bloggen dagen efter och mejlas. Lycka till!
"May the odds be ever in your favor"

Sedan vill jag också säga att jag inte kommer kunna blogga de tre närmsta dagarna - onsdag, torsdag och fredag - eftersom jag ska åka till min faster och sova över ett tag och hitta på lite skoj. Men jag tror säkert att ni klarar er utan mig en stund.

9 kommentarer:

  1. Tack så jätte mycket!!!

    SvaraRadera
  2. Jag vill såklart vara med igen, men jag kommer nog inte ha samma tur :)
    Ja, varför ska jag vinna? Jag är en snäll, rolig, bra kompis, smart och en kompis man kan lita på. Räcker det? :)

    Jag har skrivit om tävlingen på min blogg här:
    http://www.dolasbokblogg.blogspot.se/2013/01/jag-har-vunnit.html
    Förlåt om det blev någon mening bara, men bättre än inget!

    Ifall du glömt min mejladress så är det den här:
    dolasbokblogg@hotmail.se

    SvaraRadera
  3. Snälla, kan du ordna en tävling där du skickar utanför Sverige? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lilla söta du! :)
      Om man bor utomlands och väldigt gärna vill vara med så kan man vara med om man betalar portot själv, det skrev jag i tävlingsreglerna ;)

      Radera
  4. Haha! "May the ods be ever in your favor" ;) Älskar det citatet :)

    SvaraRadera
  5. Jag vill vara med i utlottningen. Och jag vill vinna för att jag älskar den här boken och den skulle vara väldigt fin i min bokhylla...

    jana.rosell@live.se

    SvaraRadera
  6. Jag hänger på den här tävlingen i sista stund!
    Kan inte komma på någon bra motivering till varför just jag ska få den här boken, men då jag älskar att läsa och tycker den här boken verkar vara väldigt bra så får den gärna flytta in i min bokhylla! ;)

    lisa.nordahl@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Jag är med!

    Jag vill vinna för att jag älskar att läsa men har knappt några böcker hemma! Just den boken har jag också villat läsa länge<3

    Jag har en blogg som heter City.devote.se som jag har skrivit om denna tävlingen i!

    Email: Clara:hansen@hotmail.se

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...