måndag 11 februari 2013

I min brevlåda #12: Book Haul

Här är min första bokvideo/Book Haul! Det var riktigt skoj att göra en video, och troligtvis kommer det upp fler sådana. Dock så kändes det riktigt skumt att sitta och prata för mig själv framför kameran, men jag vänjer mig antagligen, i alla fall om jag fortsätter att göra videor.
Som alltid så hatar jag att höra min egen röst på video, den låter så konstig!? Och vad snabbt jag pratar, jaja, ni får hur som helst stå ut med det!
Jag får be om ursäkt för att jag pratar så snabbt och är speedad! Ser även lite trött ut, haha, fast det var jag ju!




Om det inte framgick i videon så var böckerna jag fick:
Larklight - Philip Reeve (Tävlingsvinst)
Divergent - Veronica Roth (Recex) (Till Bokcirkeln)


19 kommentarer:

  1. Oh vilka fina böcker!! Och jättefin bookhaul,vad söt du är! Hoppas du gillar Divergent, jag älskade den! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, tack, roligt att du tyckte om den! Vi får hålla tummarna ;D

      Radera
  2. Jättefina böcker du fått!:) Och vad roligt med bookhaul, den blev ju jättebra!:D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vad härligt med så mycket positiv respons :D

      Radera
  3. En riktigt bra bookhaul du gjorde :) Åh, synd att det inte går att få bort klistermärket på Divergent boken utan att möjligtvis få sönder omslaget..för den sitter inte så fint där haha :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ännu en gång! Ja, attans, jag hatar klistermärken på böcker, det blir ju så fult!! ;)

      Radera
  4. Jättekul att få se en bookhaul av dig :) Får mig att bli peppad på att göra en egen. Jag vågade mig på att ta bort klistermärket på Divergent idag, och det gick superbra! Klistermärket satt så past löst så det var inga problem, och det vart inga märken över huvud taget på boken :) Det lilla jag har läst än så länge (typ börjat på tredje kapitlet) tycker jag är jättebra :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det skulle vara roligt! :)
      Vilken lättnad, då ska jag också göra det ;)
      Jag är också fast, har bara några få sidor kvar nu. Och jag som knappt hade börjat när jag gjorde Book Haul-en tidigare idag :D

      Radera
  5. Vad kul med en bokvideo. Blev väldigt nyfiken på Twilight-serien som grafisk roman nu :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt, bilderna är verkligen underbart tecknade. Mycket fina! :D

      Radera
  6. Blev väldigt sugen på att göra en bookhaul nu... Men som väldigt många andra, så hatar jag att höra min egen röst i en video ;)
    Fick själv Divergent idag (skulle egentligen ha fått den på fredag, när jag fyller år, men min mamma var snäll och gav mig den idag). Har hunnit läsa tre sidor i den hittills ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, antar att det är den stora nackdelen ;)
      Vad roligt, den är verkligen bra, jag hoppas att du kommer gilla den lika mycket som jag gör, den är nämligen snart utlöst, har suttit och ägnat min dag åt att sträckläsa den! :D
      Snäll mamma! :)

      Radera
  7. Aha, Haha, jag började tycka att det var lite mysko att ni alla läste samma böcker samtidigt, hade ingen aning om bokcirkeln XD
    Jag vill också göra en video D: Jag läder också Divergent (XD) och den är väldigt bra hittills! Och JA det var jag som recenserade Larklight!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, förstår jag! XD
      Ja, visst är den bra!! Vilken tur, blev lite osäker :D

      Radera
  8. Du borde läsa en bok som heter Freja. Den är skit bra och man kan inte slita sig från den den finns i tre delar själv är jag på del tre / Ida Rydberg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det får jag kolla upp! Kram på dig, Ida! Det var länge sedan vi sågs ;)

      Radera
  9. Svar
    1. Tack, vad snäll du är! Själv så älskar jag dina, du är så söt och mysig :D

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...