fredag 22 februari 2013

I min brevlåda #13

Som jag sa i min Book Haul för ett tag sedan så har jag köpstopp under hela februari (något av det mest påfrestande jag varit med om!), och därför skulle det inte bli några fler "I min brevlåda"-inlägg, men där hade jag lite fel!
Och nu tänker ni såklart: "Men Alba, har du gått och köpt böcker fastän du inte fick!? Fy, skäms på dig!"
Men, nu vill jag påpeka att det faktiskt inte alls är på det viset! Det är i själva verket inte ens en bok det hela handlar om...utan en tidning!
Ja, det är så att mitt nummer av Skriva har kommit! Jippie! Fast jag själv kom inte ihåg att den skulle komma! XD
Jag kan tipsa om den tidningen för er som är skrivintresserade. Både jag och min pappa är det, han håller på att försöka skriva en deckare, men för tillfället har han skrivkramp, och det passar så bra, för just det här nummret handlar om att ta farväl av sin skrivkramp och komma igång med skrivandet igen.



4 kommentarer:

  1. Vad kul! Jag har faktiskt aldrig läst tidningen. Får väl ta och göra det :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag absolut! :D <3

      Radera
  2. Svar
    1. Jag fick också hem den igår egentligen, ska bli roligt att sätta sig och bläddra i den! :D

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...