fredag 1 februari 2013

Månadssammanfattning: Januari 2013

Lästa böcker:
De dödas strand
Miss Peregrines hem för besynnerliga barn
Drakhornet
Gregs bravader
Halvblod
Tistelblomman
Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann
Airhead
Om jag kunde drömma: Den grafiska romanen del 1
Om jag kunde drömma: Den grafiska romanen del 2

Antal lästa böcker: 10

Antal recenserade böcker: 6

Antal omlästa böcker: 0

Böcker på svenska: 10

Böcker på engelska: 0 (Gash, jag blir galen! Men men, jag får skylla på att jag hade så många recex att läsa så att det inte blev tid över till annat).

Antal lästa sidor: 3503

Bästa bok: Jag läste många bra böcker, men bäst var nog Drakhornet, Halvblod och Airhead.

Sämsta bok: Tistelblomman, fast den var verkligen inte dålig.

Mål till nästa månad: Läsa klart alla mina recex samt några engelska böcker (om jag nu kan hålla detta löfte) och förstås läsa Divergent till Bokcirkeln.


4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Japp, får hoppas på detsamma till nästa månad! :D

      Radera
  2. Ska bli så kul att läsa Divergent! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, väldigt. Ser fram emot det! ;D

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...