fredag 15 februari 2013

Vad är det med mig och röstningar?

Jag har märkt att jag är väldigt fäst vid röstningar, det kan väl inte ha undgått er heller? I vilket fall som helst så kommer här en till, och då ska ni rösta på de böcker som är bäst och som ni tycker att jag bör läsa snarast, för det råkar vara så att jag inte har läst en enda av följande böcker! Jag vet, det är en skandal.
Vilken bok?
  
pollcode.com free polls 

Som sagt så ska ni rösta på de/den bästa boken. Ni kan rösta på flera alternativ. Jag ser gärna att ni kommenterar varför ni valde just den boken och varför den är så bra. Alla dessa böcker är hypade och rejält omtyckta.

6 kommentarer:

  1. Jag röstar på Anna and the french kiss!! BÄST!

    Förresten såg att du kommer från Gränna. Vad kul!!! Jag har varit där massor med gånger. Så litet och sött där. Jag kommer från Vetlanda så åkte till Jönköping och gränna massa gånger när jag var liten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den verkar så härlig och mysigt romantisk den boken, jag har inte kunnat undgå att lägga märke till att precis alla, ALLA, har älskat den!^^

      Jamen, vad roligt! Jag måste hålla med dig, Gränna är verkligen pittoreskt och charmigt :) Jaså, vad festligt, riktigt roligt att du har besökt Gränna :D

      Radera
  2. Inte läst någon av dem (men de står alla på min to-read lista). Men The Selection har jag i min nästa bokbeställning så jag ser fram emot att läsa den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej, skönt att jag inte är den enda! ;)

      Radera
  3. Läs "Anna and the French Kiss"! Perfekt sommarbok, tänker läsa om den på sommarlovet :D Men håll dig borta från "The Maze Runner", för jag hade inga förväntningar på den och den var dålig ändå... XD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hm, då kanske jag bör köpa den under sommarlovet och gotta på den då istället! :p
      Jaså, jag som hört så mycket gott om den, fast å andra sidan har jag hört ganska mycket dåligt om den också, haha! :F XD

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...