lördag 30 mars 2013

Awesome kille!! KOLLA!

Det är säkert många av er som har sett dessa grymma videos förut, men för er som inte har sett de: KOLLA! För någon vecka sedan lade jag upp dessa videoklipp på facebook och tänkte lägga upp de på bloggen också, men självklart glömde jag ju bort det, men ni får se de nu i alla fall. Det är ju huvudsaken^^






Och bara så att alla vet så är det INTE flera olika personer i videon, det är faktiskt en och samma person. Det är såå jäkla coolt!! Jag och min bror har kollat på dessa om och om igen och kan de i princip utantill. Kolla gärna med textat!

8 kommentarer:

  1. Älskar hans videos, de är så bra :D

    Sv: tack så mycket :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är de? Han är grym! :D

      Radera
  2. Han är så awesome! Älskar hans humor och "Harry Potter in 99 seconds" är klockren ;)

    SvaraRadera
  3. Hallå gullesnuttan! Jag har gett dig en utmärkelse :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nämen hej, kära du! Ser man på, vad roligt^^ Kram på dig min lilla Honeyboney! :D

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...