söndag 17 mars 2013

I min brevlåda #14: Book Haul

Här min Book Haul med de åtta böcker jag har fått den senaste veckan! Enjoy! Och, ja, jag vet att jag talar snabbt och ibland osammanhängande.


Om det inte framgick i videon så var böckerna jag fick:
Farlig förmåga - Jessica Spotswood (Förhandsex) (Jag säger fel, originaltiteln är Born Wicked och inte Wicked som jag säger i videon)
Den gråtande madonnan på Monte Pino - Mattias Lönnebo (Recex)
Beautiful Creatures - Kami Garcia & Margareth Stohl (Recex)
Häxmästaren - Peter Bergting (Recex)
Hemligheternas rike - Kristin Cashore (Recex)
De Sömnlösa - Sanna Juhlin (Recex)
Hex Hall - Rachel Hawkings
The Raven Boys - Maggie Stiefvater


4 kommentarer:

  1. Jättebra Book Haul med många fina böcker! Avundsjuk! ;)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du har börjat läsa Legenden om Morwhayle :D Det är en av mina absoluta favoritserier! Tredje delen i serien kommer ut sista maj och kommer att heta Dödens stad. Jättebra Book Haul verkligen! (Och visst är det dags för mig att ta och läsa De Utvalda?)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det tycker jag också! Jag längtar redan. Tack! Ja, det är det, fast ha inte för höga förväntningar inför första boken, den var inte...riktigt vad jag förväntade mig och, tja, inte så bra ;)

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...