fredag 1 mars 2013

Månadssammanfattning: Februari 2013

Lästa böcker:
Skogens hjärta
Chanslös
Pandemonium
Divergent
Rör mig inte!
Dödsritten
Vampire Diaries
Let it snow

Antal lästa böcker: 8

Antal recenserade böcker: 8

Antal omlästa böcker: 0

Antal böcker på svenska: 7

Antal böcker på engelska: 1 (i alla fall en (*känslan av framgång*)

Antal lästa sidor: 2886

Bästa bok: "Chanslös" och "Divergent". Fast "Pandemmonium", "Rör mig inte!" och "Let it snow" var också väldigt bra.

Sämsta bok: "Vampire Diaries"! Jag förklarar vidare i recensionen som förväntas komma upp imorgon.

Mål till nästa månad: Som ni kanske vet (eller inte) så har jag Mimmi, Liv, Viggo och Ella precis (eller precis och precis, det var väl någon timma sedan) diskuterat vår Bokcirkelbok (via Google Hangover). I alla fall så var det hur kul som helst, och det ska bli minst lika kul nästa gång. Denna månaden ska vi läsa "Beautiful Creatures" av Kami Garcia och Margareth Stohl. Jag ska även försöka läsa lite fler engelska böcker, samt minska böckerna i TBR-hyllan, som faktiskt har minskat lite denna månad.

8 kommentarer:

  1. Vad duktig du har varit!! Grymt jobbat!! Rör mig inte gillade jag också väldigt mycket! Ser fram emot andra delen som kommer snart :D <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, Tessan! Jag längtar också efter fortsättningen! ;D <3

      Radera
  2. Jättemånga bra böcker (verkar det som, har just inte läst nån, haha) du hunnit läsa!:) Och recenserat dessutom!:D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, tack! :)
      Det blev många bra böcker :D

      Radera
  3. Var så himla kul igår! (Vi pratade ju SÅÅÅÅ myket om Divergent också ;))

    Beställde precis Beautiful Creatures som rec-ex, så får den förhoppningsvis någon gång nästa vecka :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst var det! Längtar så efter att få göra om det (även fast vi inte pratade särskilt mycket om just Divergent, haha) :D

      Jag har också beställt Beautiful Creatures som recex :)

      Radera
  4. Bra jobbat! Vampire Diaries läste jag också den är månaden och har aldrig läst sämre böcker. usch!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Så dåliga!! :O
      Tv-serien är tack och lov bättre!

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...