torsdag 7 mars 2013

Tävlingen är avgjord!

Och vinnaren är... Jennelie! Stort grattis, boken skickas hem till dig och kommer mycket snart landa i din brevlåda. Jag har mejlat dig.

Svaren till kluringarna:
1: Eld av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren
2: Fatta eld av Suzanne Collins
3: De vassa tändernas skog av Carrie Ryan
4: Rör mig inte! av Tahereh Mafi

I nästa tävling tävlar ni om Axolotl Roadkill av Helene Hegemann. Tävlingsregler:

  1. Kommentera inlägget och säg att du är med.
  2. I kommentaren ska du även skriva din mejladress. Du behöver INTE ha någon blogg.
  3. Om du vill kan du vara med på klurigheten för att få chansen att få två (2) extra lotter. Jag förklarar hur det går till senare i inlägget.
  4. Skriv om tävlingen på din blogg, twitter, facebook etc så får du ännu en lott. Men länka till sidan, annars räknas det tyvärr inte.
  5. Man måste bo inom Sverige för att delta i tävlingen, annars blir fraktkostnaden för hög! Fast om du är villig att betala fraktkostnaden så är det okej, men i så fall ska du också skriva vilket land du bor i.
  6. Tävlingen börjar idag, den 7 mars, och avslutas den 31 mars. Dagen därefter koras en vinnare! 

Det är alltså så det går till, nu ska ni få er klurighet som är att ni ska lista ut från vilken bok detta citat kommer ifrån (jag vet, det är busenkelt, men så blev det denna gång):

It takes ten times as long to
put yourself back together
as it does to fall apart

Lycka till!


8 kommentarer:

  1. Men kolla! Jag är med i den nya headern! xD

    Sv: Jag ÄLSKAR Yohio! Speciellt hans låtar på japanska :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes! Tyckte att det var en så mysig bild med så mysiga bokbloggare så bestämde mig för att ta med den i headern ;)

      JAG MED!! De så jäkla bra, jag gillar också hans japanska låtar :) Håller tummarna för honom i Mello! :D

      Radera
    2. Vem håller inte tummarna för honom?

      Radera
    3. Jadu, vem gör inte det!? ;)

      Radera
  2. Tack så mycket för att jag vann! :D Jag tror dock inte att jag borde vara med den här gången även fast jag vet vart ifrån citatet kommer ifrån. Det finns ju andra som säkert gärna vill vara med :p Men säg till om det dyker upp någon tävling senare :D

    PS: Super fin header du har nu :)

    SvaraRadera
  3. Jag är med! (i alla fall :p) Har inget att göra. Min mail tror jag redan att du vet men om du inte gör det är det bara att fråga.

    Citatet kommer från Mockingjay (Sv. Revolt) av Suzanne Collins :D

    Jag tipsade om tävlingen på min blogg http://jennelies.blogg.se/2013/march/tavling-hos-alba.html#comment

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...