lördag 6 april 2013

Filmnyheter #2

Jag tyckte att det var dags för ännu ett inlägg med filmnyheter, men denna gång handlar inlägget bara om en ända nyhet, nämligen filmatiseringen av Divergent. Det har avslöjats ännu mer om castingen:

(OBS! Dessa bilder har jag fått låna av Frida på Booklovin! Tack så mycket Frida!)












Jag är rätt så nöjd med att Shailene ska spela, hon ser faktiskt ut att passa, det blir förhoppningsvis bra men jag kan inte låta bli att hålla tummarna i alla fall. Jag har ju faktiskt inte sett henne i någon film förut, det är bara att hoppas på att hon är en bra skådis.
Vad gäller den övriga castingen så är jag faktiskt lite missnöjd, de ser ju ut att vara för gamla (fast Theo James kan nog bli ganska bra som Four)! För sjutton, hur ska detta gå? Dessutom är ingen som  jag har föreställt mig, och dessvärre så blir det helt fel med Tori också, för hon ska ju vara gammal, men ser ärligt talat inte ut att vara det, Tori ska ju vara ungefär 40. Men vem vet, det kanske löser sig och visar sig bli en jättebra film.

Vad tycker ni om castingen?



2 kommentarer:

  1. Jag är hyffsat nöjd med rollerna och castingen! :)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att Tori, Christina och Al är rätt bra, och Tris och Tobias också. De andra tycker jag är sådär, men Will är helt fel :)

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...