söndag 30 juni 2013

Sommartävlingen: 1:a kluringen

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!!

Dags för första kluringen i Sommartävlingen! För att komma till introduktionen av Sommartävlingen, klicka här! Kluringen går till så att man ska lista ut vilken bok som gömmer sig bakom pixeliseringen, lycka till! Och för er som inte vet eller är säkra på hur man svarar på kluringarna, det gör man i kommentarerna (som hålls gömda tills tävlingens slut!)

(Titel + titel + titel + titel) (2 + 2 + 2 + 2 = 8 p)

Bild 1 och 2


Bild 3 och 4

Nästa helg dyker den andra kluringen upp, så håll ögonen öppna!!

26 kommentarer:

  1. På första bilden gissar jag att den första boken är Hexhall (hoppas jag inte behöver skriva författaren ;)) och den andra är The Raven Boys/Kretsen. På den andra bilden vet jag att det är Jellicoe Road och Alice i Zombielandet :)

    SvaraRadera
  2. Hex Hall, The Raven Boys, Jellicoe Road och Alice in ZOmberland (alt. Alice i Zombielandet) :D

    SvaraRadera
  3. 1. Spell Bound
    2. Kretsen
    3. Jellicoe Road
    4. Alice in Zombieland/Alice i Zombielandet (lite svårt att se om det är den svenska eller engelska versionen :P)

    SvaraRadera
  4. Bok 1: Spell bound av Rachel Hawkins
    Bok 2: Kretsen av Maggie Stiefvater
    Bok 3: Jellicoe Road av Melina Marchetta
    Bol 4: Alice i zombielandet av Gena Showalter
    /Laura

    SvaraRadera
  5. 1. Spell bound^
    2. Kretsen
    3. Jellico road
    4. Alice in zombieland

    SvaraRadera
  6. Jag gissar så här:
    1. Hex Hall
    2. Kretsen
    3. Jellicoe road
    4. Alice i Zombielandet

    Oj vad rolig den här tävlingen är! ;)

    SvaraRadera
  7. Spell Bound
    Kretsen/The Raven Boys
    Jellicoe Road
    Alice in Zombieland/Alice i Zombielandet

    SvaraRadera
  8. 1. Spellbound
    2. The raven boys
    3. Jellicoe Road
    4. Alice in zombieland
    /Lily (chocolateball97@hotmail.com)

    SvaraRadera
  9. 1. Spell bound
    2. the raven boys/ Kretsen
    3. Jellicoe road
    4. Alice in zombieland/Alice i Zombielandet

    SvaraRadera
  10. Svar:
    1. Spell Bound - Rachel Hawkins
    2. The Raven Boys - Maggie Stiefvater
    3. Jellicoe Road - Melina Marchetta
    4. Alice in Zombieland - Gena Showalter

    :)

    SvaraRadera
  11. 1 = Spellbound, av Rachel Hawkings; 2 = Kretsen, av Maggie Stiefvater; 3 = Jellicoe Road, av Melina Marchetta och 4 = Alice i Zombielandet, av Gena Showalter.

    SvaraRadera
  12. 1) Spellbound
    2) The Raven Boys
    3) Jellicoe Road
    4) Alice i Zombielandet

    SvaraRadera
  13. 1. Spell Bound
    2. Kretsen
    3. Jellicoe Road
    4. Alice i Zombielandet

    SvaraRadera
  14. Bild 1: Spell Bound
    Bild 2: (Ska det titeln vara på engelska eller svenska?) The Raven Boys el. Kretsen

    Bild 3: Jellicoe Road
    Bild 4: Alice i Zombielandet el. Alice in Zombieland

    SvaraRadera
  15. 1. Spell Bound /
    2. The Raven Boys / Kretsen
    3. On the Jellicoe Road / Jellicoe Road
    4. Alice in Zombieland / Alice i Zombielandet

    Åh vad roligt att tävlingen äntligen är igång!! :D

    SvaraRadera
  16. 1. Spell Bound av Rachel Hawkins
    2. Kretsen av Maggie Stiefvater
    3. Jellicoe Road av Melina Marchetta
    4. Vet ej...

    SvaraRadera
  17. 1. Spellbound av Rachel Hawkins
    2. Kretsen av Maggie Stiefvater
    3. Jellicoe Road av Melina Marchetta
    4. Alice in Zombieland av Gena Showalter

    SvaraRadera
  18. 1. Spell Bound (Rachel Hawkins)
    2. Kretsen (Maggie Stiefvater)
    3. Jellicoe Road (Melina Marchetta)
    4. Alice i Zombielandet (Gena Showalter)

    PS: Hoppas att det var OK att ha med författarnas namn också :)

    SvaraRadera
  19. Spell Bound + The Raven Boys + Jellicoe Road + Alice in Zombieland

    SvaraRadera
  20. Bild 1: Inte en aning...
    Bild 2: Inte en aning...
    Bild 3: Jellicoe road av Melina Marchetta
    Bild 4: Alice i zombielandet av Gena Showalter

    SvaraRadera
  21. Den andra boken på första bilden är "Kretsen" och den första boken på andra bilden är "Jellicoe Road".

    SvaraRadera
  22. Spell Bound, The Raven Boys, Jellicoe Road, och Alice in Zombieland! :)

    SvaraRadera
  23. Heej! Det här känns ganska fånigt men jag tror att jag har fel svar på ettan... så jag tänktr försöka ändra mitt svar, om det går. Så, jag gror att jag svarade hex hall på ettan, och jag trorfortfarande att det är den serien, men att ddt är boken "spell bound" så det var då det jag hade, om det nu går at ändra..? :D

    SvaraRadera
  24. Här kommer mina svar:
    1. Spell Bound - Rachel Hawkins
    2. The Raven Boys – Maggie Stiefvater
    3. Jellicoe Road – Melina Marchetta
    4. Alice i Zombielandet - Gena Showalter

    SvaraRadera
  25. Tvåan är Kretsen av Maggie Stiefvater och trean är Jellicoe Road av Melina Marchetta.

    SvaraRadera
  26. Pew, höll nästan på att missa tävlingen för jag var bortrest :D
    Okej, böckerna är: Spell Bound, The Raven Boys, Jellicoe Road och ALice in zombieland.

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...