fredag 27 september 2013

LYSTRING, LYSTRING! Det är ju för sjutton dags för BOKMÄSSA!!

Jag är alldeles utom mig av glädje. Som jag har väntat och längtat. Det känns verkligen inte som om det var ett helt år sedan sist, men så är det ^^ Jag var ju där för första gången förra året och det var bland det roligaste jag någonsin gjort och varit med om. Att vara totalt omgiven av böcker och andra bokgalna människor, ägna flera timmar åt BARA böcker, shoppa loss (!) och SJÄLVKLART få träffa alla er underbara bokbloggare!

Imorgon, alltså lördag, bär det av och jag anländer troligtvis kl. 9:30/10:00. Jag ska möta Viggo vid entrén och så ska vi tillsammans gå till Ungdomsbokbloggsträffen, för jajamän, den ska vi vara med på. Jag kanske inte kommer vara med hela tiden, men största delen av dagen kommer jag helt klart tillbringa där. Det kommer även bli en hel del kringströvande land montrarna, och om ni ser mig, tveka inte att komma fram och hälsa!

Jag kommer också vara på Bokmässan under söndagen, men det är bara under förmiddagen (och förhoppningsvis en liten bit in på eftermiddagen). Det är för att jag ska hinna träffa Ella som tyvärr bara är där på söndagen och för att jag ska hinna gå lite mer bland montrarna och umgås med bokbloggarkompisar.

Under den här tiden ska jag alltså försöka hinna med så mycket om möjligt! Jag har stämt träff med några bokbloggare (ni vet vilka ni är), men jag vill ju träffa så många mer. Jag kommer (både lördag och söndag) vara klädd i ett par svartvita leopardmönstrade byxor för att man lättare ska känna igen mig. Så som sagt, gå mer än gärna fram och hälsa!!

Mamma ska ta med sig sin Mac, så jag kanske hinner skriva något inlägg. Vi får hoppas på det! Jag vet att detta är lite sent, men vilka mer ska vara på Bokmässan och är sugen på att träffas? :)




9 kommentarer:

  1. Åå jag vill så dit. Det skulle vara så sjukt kul! Kan dock inte... :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad synd :/ Hade varit jätteroligt att träffa dig :)

      Radera
  2. Jag ska verkligen försöka dra mig dit imorgon, söndag, hoppas jag på! :)

    SvaraRadera
  3. Åååå skulle så hemskt gärna vilja dit! Låter så himla roligt....men bor ju en bit ifrån, ska dock nån gång försöka ta mig dit! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det måste du göra, det skulle vara så sjukt roligt att träffas! :)

      Radera
  4. Var också där idag (söndag) och tror faktiskt att jag såg dig på långt håll :) Det var första gången jag var där och jag älskade det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad skoj! Men du skulle ju ha gått fram och hälsat, det måste du göra nästa gång :) Ja, visst är det underbart ;)

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...