söndag 27 juli 2014

I min brevlåda #22: Book Haul

Det var ju ett tag sedan, men nu har jag spelat in en Book Haul innan jag drar till Stockholm imorgon och efter det till Norrköping för ett besök på Harry Potter: The Exhibition. Ska bli jättekul, och förhoppningsvis skriver jag ett inlägg och berättar om det när jag har kommit hem. Hur som helst, under min långa bloggpaus fram till nu har jag lyckats samla på mig nio böcker, så enjoy!



Recension: Anna and the French Kiss

Har ni läst några av dessa böcker? I så fall, vad tyckte ni om dem?


9 kommentarer:

  1. Great weblog right here! Also your site loads up fast!
    What host are you the usage of? Can I am getting your associate hyperlink in your host?
    I desire my web site loaded up as fast as yours lol

    my website ... glass trophies

    SvaraRadera
  2. Wreck this journal verkar vara en kul grej att ha och pyssla med, blev sugen på att skaffa hem en själv nu också! :D
    Hoppas du får en trevlig resa i Stockholm, och till Harry Potter imorgon =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det tycker jag, riktigt rolig att knåpa med då och då :)
      Åh, tack! Hittills har jag haft det trevligt (köpt lite böcker, te, två fina GoT-prylar) och kan inte vänta till Harry Potter imorgon :D

      Radera
  3. Sv: Jag vill också verkligen läsa den men det är så många böcker som jag verkligen vill läsa. :P
    Nu ser jag fram emot den ännu mer! Får försöka hinna med den innan sommaren är slut. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, vad kul. Det måste du göra, den är så himla bra och fin :)

      Radera
  4. Åh herregud "Throne of Glass"....... Jag gillade den väldigt mycket, så hoppas att du också kommer deet~ Då kanske vi kan fangirla över Dorian, om du gillar honom lika mycket som jag XDD (Uuhhh har skrivit den här kommentaren typ tre gånger men jag vet inte om den faktiskt blev publicerad (min dator har blivit konstig lol) så nu kan det hända att du har tre likadana kommentarer från mig xD)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hittills gillar jag den riktigt mycket! Och Dorian, han är fab, men jag gillar verkligen Chaol också xD Ser fram emot att fangirla med dig efter att jag har läst ut den :D
      Hahah, nepp, du lyckades i alla fall till slut xD

      Radera
  5. Åh, många mysiga böcker. Farlig fömåga och Stjärnmärkt är säkert något för mig. Häxor och 1800-tal låter lovande!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, ska bli så kul att läsa alla! Om du gillar det så är det säkert något för dig, riktigt bra böcker :)

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...