lördag 5 juli 2014

Sommartävlingen: 2:a kluringen

Läs om tävlingen och tävlingsregler här!

Fortsätt att anmäla er till tävlingen, det är självklart inte för sent. Tävlingen är öppen ända till den 27:e juli. Det är roligt om så många som möjligt är med och deltar såklart, och tack till alla som hittills har anmält sig.

Andra kluringen i tävlingen går ut på att man ska lista ut vilken bok som gömmer sig bakom pixeliseringen. Jag söker titlarna på böckerna.

(Titel x 4 (2 + 2 + 2 + 2) = 8 p)

Bok 1 & 2

Bok 3 & 4


15 kommentarer:

  1. Det enda jag svarar på här är att bok nummer tre är Konsten att ha sjukt låga förväntningar xD

    SvaraRadera
  2. 1. Himlen börjar här
    2. A Clash of Kings
    3. Ibland bara måste man
    4. Alena

    SvaraRadera
  3. Oj vad jag älskar att dina kluringar är så kluriga, men inte FÖR kluriga! Här är jag rätt säker på tre, men tvåan är jag inte hundra .... hursomhelst:
    1. Himlen börjar här - Jandy Nelson
    2. A Clash of Kings - George R. R. Martin
    3. Ibland bara måste man - David Levithan
    4. Alena - Kim W. Anderson

    SvaraRadera
  4. Svar:
    1. Himlen börjar här
    2. A Clash of Kings
    3. Ibland bara måste man
    4. Alena

    SvaraRadera
  5. 1. Himlen börjar här
    3. Ibland bara måste man

    Får forsätta klura på de andra...

    SvaraRadera
  6. 1. Himlen börjar här av Jandy Nelson
    2.
    3. Ibland bara måste man av David levithan
    4.

    Mari Gadell

    SvaraRadera
  7. 1. Himlen börjar här av Jandy Nelson
    2. A clash of kings av George RR Martin
    3. Tänk om det där är jag av Johanna Lindbäck
    4. Alena av Kim W Andersson

    SvaraRadera
  8. 1. Himlen börjar här, av Jandy Nelson
    2. Tyst, av Hannah Harrington
    3. Sjutton år och skitsnygg, av Emma Granholm
    4. Alena, av Kim W Andersson

    irene.helmersson@live.se

    SvaraRadera
  9. 1: Himlen börjar här - Jandy Nelson
    2: -
    3: Ibland bara måste man - David Levithan
    4: Alena - Kim W. Andersson

    SvaraRadera
  10. Boken till vänster på första bilden är "Himlen börjar här"

    Boken till vänster på andra bilden är "Ibland bara måste man"

    SvaraRadera
  11. 1. Himlen börjar här
    2. A Clash of Kings
    3. Ibland bara måste man
    4. Alena

    SvaraRadera
  12. Här är mina svar till den andra kluringen ^^
    Bild 1: Himlen börjar här / Jandy Nelson
    Bild 2: ~
    Bild 3: Ibland bara måste man / David Levithan
    Bild 4: Alena / Kim W Andersson

    SvaraRadera
  13. Samma sak här... frustrerande ;)

    1. Himlen börjar här Jandy Nelson
    2. -
    3. Ibland bara måste man - David Levithan
    4. Alena - Kim W Andersson

    SvaraRadera
  14. Här kommer svaren för kluring 2
    Bild 1: Himlen Börjar Här//Jandy Nelson och *
    Bild 2: Ibland Bara Måste Man//David Levithan och Alena//Kim W Andersson
    Emilia Sjögren

    SvaraRadera
  15. bok 1: himlen börjar här
    hm.. resten var svåra!! haha :)

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...