fredag 1 augusti 2014

Alla tävlingar har en vinnare...


Precis som förra året har det varit otroligt roligt att hålla i den här tävlingen, även om det såklart också är lite ansträngande och det ibland kan vara brist på tid. Jag är väldigt tacksam för all positiv respons och ett jättestort tack och bra jobbat till alla som deltog :) Jag hoppas att ni tyckte att det var lika roligt som jag gjorde. Skulle ni vilja att det blev som någon slags "tradition"? Att jag varje sommar håller i en sådan här tävling? Jag skulle bli jätteglad om ni ville dela med er av åsikt om den saken i en kommentar här nere.

Hur som helst, jag tycker att alla har varit jätteduktiga på kluringarna och många lyckades kamma ihop över 40 poäng. Närmare bestämt nio stycken och det var Jennelie på Jennelies, Anna på Boktycke, Elvira på The World I Live In, Nehlia på Nehlias Bokhylla, Emilia, Ebba på Vitgulstrumpa, Maja på Flying Misa, Irene och Rebecca på Booktwin. Mycket bra jobbat!

Dock finns det bara tre prisplatser, vilket betyder att endast tre utav er lyckades kamma ihop tillräckligt med poäng. Eller ja, nästan så ja... Tre personer lyckades nämligen samla ihop lika många poäng och står nu och trängs på andraplatsen. För att göra upp vem som vinner andrapris, tredjepris och vem som snubblar precis på mållinjen får alla tre svara på en utslagsfråga. Ni tre som tävlar om detta är Maja, Emilia och Jennelie. Grattis! Och förstapriset går till ingen mindre än Rebecca! Stort grattis till dig! :) Alltså, här har vi vinnarna än så länge:


1. Rebecca på Booktwin (47 poäng)
2. Maja på Flying Misa (45 poäng)
2. Jennelie på Jennelies (45 poäng)
2. Emilia (45 poäng)
3. ?

Jag har mejlat dig Rebecca om vinsten och återigen stort grattis! Ni andra har inte lämnat någon mejladress till mig så skriv en kommentar med mejladressen eller mejla direkt till mig. Hör av er på något av dessa sätten senast på söndag, annars förlorar ni er eventuella andraplats.

Ett inlägg med svaren på alla kluringar borde dyka upp snart, och även ny Book Haul, ett inlägg om Harry Potter: The Exhibition, lite recensioner och en hel del månadssammanfattningar som inte har blivit publicerade under bloggpausen.


8 kommentarer:

  1. :O wow, jag trodde verkligen inte att jag skulle vinna!!! iiiiiiiiiiiihhh!!!! Gud vad kul!!! :D

    Och som svar på om du ska göra detta till en "tradition" så tycker jag det, jag tycker verkligen att det är kul med sådana här tävlingar och att du tar dig tid till att hålla i dem och att vara så kreativ med bland annat teckningarna är fantastiskt! Keep it up! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jättekul, stort grattis!! :D

      Okej, vad roligt! Tusen tack Rebecca! =)

      Radera
  2. Jag håller med Rebecca! Det var verkligen super kul med en sån här tävling, man behöver inte ens vinna för att tycka det är kul, bara att delta och försöka komma på svaren på kluringarna var kul. :) För mig får du jättegärna göra det till en "tradition". :)

    Ps. Går det att få reda på vad man fick för poäng även om man inte placerade sig på toppen? Vore kul att veta. :3 :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt! Vad glad jag blir, tack så jättemycket :D

      Jodå, självklart går det. Vill du att jag skickar ett mejl eller funkar det med att kommentera för dig? :)

      Radera
  3. Min mejladress är: bokmalar@gmail.com

    Jag tycker att det är en superrolig tävling! Det är lite kul att tänka att om jag hade haft Instagram, Facebook el. något annat sånt så hade jag fått full pott på poängen. Kanske ska se till att skaffa det till nästa år, då? Med förutsättning att det blir en tävling till nästa år, vilket jag verkligen hoppas på! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! Mejlar dig om deltävlingen senare :)

      Jättekul! Ja, haha, alla kanske inte har Facebook/Instagram/Twitter osv, men ser det som en chans att marknadsföra lite, haha. Japp, det blir det! :)

      Radera
  4. Jag tycker absolut att du ska ha en liknande tävling nästa år! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt Aston! Och då hoppas jag att du är med och tävlar igen! :D

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...