söndag 17 augusti 2014

Bokmässan 2014?


Bilder från förra årets Bokmässa

Vi är redan inne i mitten av augusti och det är snart dags för Bokmässan! Det är endast en dryg månad kvar och snart är även sommarlovet slut, tyvärr. Det har gått undan! Men inga dystra miner för det, för det betyder ju att vi närmar oss Bokmässan. Åh, som jag längtar, rena rama himmelriket. Jag har varit där två gånger tidigare (Bokmässan 2012 och Bokmässan 2013) och detta blir alltså tredje gången gillt, för jajamän, jag ska dit i år igen. Wiie!!

Jag har inte riktigt bestämt vilka dagar ännu, men jag är ganska säker (99%) på att det blir lördag-söndag. Eventuellt fredagen, men jag tror inte det i nuläget. Vilka mer ska dit? När i så fall? Någon som är sugen på att träffas? Kommentera gärna!


12 kommentarer:

  1. Själv kommer jag inte kunna komma till bokmässan. :'''( Men jag hoppas verkligen att du får det roligt! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad synd, det hade varit jätteroligt att träffa dig :( Tack tack! :D

      Radera
  2. Åh, skulle SÅ gärna vilja gå! Men alltså jag förstår inte riktigt det här med seminariekorten ... brukar du ha ett? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skulle SÅ gärna vilja att du gjorde det! Haha. Nej, det brukar jag inte, förstår inte riiiktigt heller hehe :)

      Radera
  3. Jag skulle så gärna vela gå men jag har inte möjligheten att ta mig till Göteborg då :( Hade varit kul att träffas. Kanske nästa år :P

    SvaraRadera
  4. Snälla Alba, visa lite medkänsla och ta bort bilden på mig. Sitter här och skakar på huvudet och tänker "Nej, sådär såg jag inte ut, nej, absolut inte!" ;)

    Jag ska till Bokmässan i alla fall på lördagen (tror jag) och det är klart att vi måste träffas! Jag insåg också att det inte är så länge kvar nu, så det är väl dags att börja kolla vilka program som finns :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. HAHAHHA, Viggo! Samma här, för sjutton, jag såg väl inte ut sådär?! Men, bilden är faktiskt fabulous om jag få säga det själv...egentligen ;)

      Yay! Jag hade faktiskt räknat med att träffa dig. Ni "gamla vanliga" bokbloggare, dvs du, Ella, Mimmi och Liv, mina käraste vänner ;) Ja, men jag har tänkt lite så jag också :) Hoppas Opal har kvar sina tablettaskar ;)

      Radera
    2. Just det! Opals tablettaskar! ;)
      Okej, bortsett från mitt unga jag som inte hade upptäckt hårvax än så är det en rätt bra bild ;)

      Radera
    3. Sååå goda! Vi får se till att ta rikligt med sådana i år ;)
      Ja, visst är det ;) Ser fram emot att träffa dig och ditt hårvax på Bokmässan!! :D
      Och vad hände förresten med vårt boksamtal vi skulle ha... ^^

      Radera
  5. Även om jag själv inte har någon blogg så vore det kul att träffa dig. Jag är nog där på lördag, vi kanske syns :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt! Det får vi absolut göra :)

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...